Додаток №___ до наказу №____
від ___________20___
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор Центральненської гімназії
______________ Лариса СТАВСЬКА
ПОРЯДОК
застосування
заходів виховного впливу
до сторін
булінгу (цькування) у Центральненській гімназії
1.
Цей Порядок визначає процедуру застосування заходів виховного впливу у
Центральненській гімназії Миронівської міської ради Київської області.
2.
Заходи виховного впливу - заходи, які застосовуються під час освітнього процесу
щодо сторін булінгу (цькування) та забезпечують корекцію їхньої поведінки,
зокрема виправлення деструктивних реакцій та способів поведінки у
міжособистісних стосунках.
3.
Заходи виховного впливу до сторін булінгу (цькування) в гімназії застосовуються
з метою:
·
відновлення та нормалізації відносин між сторонами булінгу (цькування) після
відповідного випадку;
·
недопущення повторення випадку булінгу (цькування) між сторонами булінгу
(цькування);
·
загальної превенції випадків булінгу (цькування) в гімназії.
4. Необхідні заходи виховного впливу до сторін
булінгу (цькування) визначає комісія з розгляду випадків булінгу (цькування) в гімназії,
зокрема:
мету,
конкретні завдання, зміст, методи та форми заходів виховного впливу;
критерії
визначення співвідношення між запланованими та отриманими результатами заходів
виховного впливу.
Моніторинг
ефективності застосування заходів виховного впливу до сторін булінгу
(цькування) та необхідність їх коригування визначає комісія з розгляду випадків
булінгу (цькування) на черговому засіданні.
5.
Заходи виховного впливу реалізуються педагогічними працівниками гімназії,
фахівцями служби у справах дітей та центру соціальних служб для сім’ї, дітей та
молоді із залученням необхідних фахівців із надання правової, психологічної,
соціальної та іншої допомоги, в тому числі територіальних органів (підрозділів)
Національної поліції України та інших суб’єктів реагування на випадки
"булінгу (цькування).
Суб'єкти
реагування на випадки булінгу (цькування) в закладах освіти під час реалізації
заходів виховного впливу діють в межах повноважень, передбачених законодавством
та цим Порядком.
6.
Психологічний та соціально-педагогічний супровід застосування заходів виховного
впливу у групі, в якій стався випадок булінгу (цькування), здійснюють у межах
своїх посадових обов’язків практичний психолог, зокрема:
- діагностику рівня психологічної безпеки та
аналіз її динаміки;
-
розробку програми реабілітації для потерпілого (жертви) та її реалізацію із
залученням батьків або інших законних представників неповнолітньої особи;
- розробку корекційної програми для кривдника
(булера) та її реалізацію із залученням батьків або інших законних
представників неповнолітньої особи;
-
консультативну допомогу всім учасникам освітнього процесу; - розробку
профілактичних заходів.