Результати навчальних досягнень учнів/учениць
У 2024-2025навчальному році традиційно освітній процес було спрямовано на інтелектуальний, соціальний і фізичний розвиток кожної дитини, як особистості, здатної самостійно мислити і творчо діяти, використовувати знання в нестандартних ситуаціях.
Систематично здійснювався моніторинг навчальних досягнень учнів/учениць закладу освіти з метою підготовки до профільного навчання та перерозподілу годин між освітніми компонентами.
За підсумками 2024-2025навчального року із 92 учнів/учениць 1-9-х класів:
· 35 учнів 1-4-х класів формувальне і рівневе оцінювання;
· 57 учнів 5-9-х класів атестовані з усіх предметів;
· 77 учнів переведено на наступний рік навчання;
· 3 учні 5-8-х класів нагороджені Похвальними листами;
· 15 учнів 9-го класу отримали свідоцтво про здобуття базової середної освіти
Результативність навчання учнів/учениць в 2024 /2025 н. р. | |||||||||
Клас | учнів | Високий | Достатній | Середній | Низький | ||||
1 | 11 | ||||||||
2 | 5 | | |||||||
3 | 12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 | 7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 | 19 | 1 | 5% | 10 | 53 % | 8 | 42 % | 0 | 0% |
6 | 6 | 0 | 0% | 1 | 17 % | 5 | 83% | 0 | 0% |
7 | 9 | 0 | 0% | 2 | 22% | 5 | 56% | 2 | 22 % |
8 | 8 | 1 | 12 % | 2 | 26% | 4 | 50% | 1 | 12 % |
9 | 15 | 1 | 7 % | 5 | 33% | 7 | 47% | 2 | 13% |
Всього | 92 -57 | 3 | 5% | 20 | 35% | 29 | 51% | 5 | 9 % |
Моніторинг рівня навчальних досягнень учнів/учениць
Навчальний рік | Кільк. учнів | Рівень навчальних досягнень | Показник балів високого і достатнього рівнів | |||
Високий | Достатній | середній | початковий | |||
2012/2013 | 133 | 14 уч. – 12 % | 48 уч. – 41 % | 38 уч.-33 % | 15 уч.-13 % | 53 % |
2013/2014 | 127 | 13 уч. – 11 % | 50 уч.–44 % | 45 уч.-39 % | 6 уч. -5 % | 56 % |
2014/2015 | 122 | 14 уч. – 13 % | 51 уч.-46 % | 35 уч.-32 % | 10 уч.- 9 % | 59 % |
2015/2016 | 124 | 13 уч. – 12 % | 53 уч.-47 % | 39 уч.-35 % | 8 уч.-7 % | 59 % |
2015/2016 | 112 | 9 уч. – 8 % | 51 уч.-46 % | 43 уч.-38 % | 8 уч.-7 % | 54 % |
2016/2017 | 112 | 9 уч. – 8 % | 51 уч.-46 % | 43 уч.-38 % | 8 уч.-7 % | 54 % |
2017/2018 | 111 | 15 уч. – 14 % | 51 уч.-46 % | 43 уч.-39 % | 2 уч.-1 % | 59 % |
2018/2019 | 131 | 13 уч. – 11 % | 49 уч.-43 % | 46 уч.-40 % | 6 уч.-6 % | 54 % |
2019/2020 | 132 | 14 уч. – 13 % | 42 уч.-39 % | 46 уч.-43 % | 5 уч.-5 % | 52 % |
2020/2021 | 144 | 11 уч. – 11 % | 37 уч.-39 % | 40 уч.-42 % | 8 уч.-8 % | 50 % |
2021/2022 | 130 | 10 уч. – 13 % | 25 уч.-32 % | 37 уч.-47 % | 7 уч.-8 % | 45 % |
2022/2023 | 108 | 5 уч. – 8 % | 28 уч.-45 % | 29 уч.-47 % | 0 уч.-0 % | 53 % |
2023/2024 | 96 | 5 уч. – 9 % | 21 уч.-40 % | 23 уч.-44 % | 4 уч.-7 % | 49 % |
2024/2025 | 92 | 3 уч. – 5 % | 20 уч.-35 % | 29 уч.-51 % | 5 уч.-9 % | 40 % |
Таким чином, якість навчальних досягнень учнів/учениць знизилася в порівнянні з минулим навчальним роком. Основними причинами втрат в освітньому процесі — зміна форми здобуття освіти, переведення закладу освіти з очного на дистанційне та змішане навчання, нестабільні умови організації освітнього процесу (повітряні тривоги, відключення електроенергії, перебої з інтернетом) — вплинули на результати навчання учнів/учениць. За спостереженнями, результати навчання учнів/учениць погіршилися з таких навчальних предметів, як українська мова, англійська мова, математика, літературне читання, та не змінилися з таких навчальних предметів та курсів: мистецтво, дизайн і технології, фізична культура, інформатика, Я досліджую світ.
Ключовими викликами освітнього процесу в умовах війни стали нестабільні умови навчання, обмеженість способів організації навчально-пізнавальної діяльності, зниження мотивації та нестабільний психоемоційний стан учнів/учениць та вчителів.
Щоб подолати прогалини, виявлені у результатах навчання учнів/учениць, педагоги проводили індивідуальні або групові консультації, додаткові навчальні заняття, пропонували учням/ученицям самостійно опрацювати підготовлені завдання, вносили зміни до календарно-тематичного планування.
Слід розробити кожному вчителеві систему заходів, направлених на підвищення ефективності роботи педагогів в напрямку підвищення якості освіти.