RSS

Результати моніторингу якості освіти

Результати навчальних досягнень учнів/учениць

Упродовж навчального року вдосконалювалася система оцінювання навчальних досягнень учнів/учениць, як засобу гуманізації освіти. З урахуванням особливостей викладання навчальних предметів було визначено доцільність поточного оцінювання у 1-4-х класах НУШ. Здійснювалось формувальне і рівневе оцінювання навчальних досягнень учнів      1-4-х класів,    у 5-9-их  класах – за 12-бальною шкалою оцінювання навчальних досягнень учнів. При вивченні факультативних курсів учні не оцінювались.

У 2022-2023 навчальному році традиційно освітній процес було спрямовано на інтелектуальний, соціальний і фізичний розвиток кожної дитини, як особистості, здатної самостійно мислити і творчо діяти, використовувати знання в нестандартних ситуаціях.

Систематично здійснювався моніторинг навчальних досягнень учнів/учениць закладу освіти з метою запровадження профільного навчання та додаткових годин на вивчення окремих предметів.

За підсумками 2022-2023 навчального року  із 109 учнів 1-9-х класів:

·           51 учень 1-4-х класів формувальне і рівневе оцінювання;

·           79 учнів 5-9-х класів атестовані з усіх предметів;

·           109 учні переведено на наступний рік навчання;

·           3  учні 5-8-х  класів нагороджені Похвальними листами;

·           14 учнів  9-го класу отримали свідоцтво про здобуття базової  середної освіти

Результативність навчання учнів/учениць в   2022 /2023 н. р.

Клас

учнів

Високий

Достатній

Середній

Низький

1

12

2

6

 

3

20

 

 

 

 

 

 

 

 

4

8

 

 

 

 

 

 

 

 

5

11

 0

0 %

7

64%

4

36%

0 

0%

6

10

 2

20%

3

30 %

5

50 %

0 

0%

7

14

1

7 %

5

36 %

8

67 %

0

0%

8

13

 0

0 %

7

54 %

6

46 %

0

0 %

9

14

2

14%

6

43 %

6

 43 %

0

0 %

Всього

108 -62

5

8 %

28

45 %

29

47 %

0

0%

 

Моніторинг рівня навчальних досягнень учнів/учениць

Навчальний рік

Кільк. учнів

Рівень навчальних досягнень

Показник балів високого і достатнього рівнів

Високий

Достатній

середній

початковий

2012/2013

133

14 уч. – 12 %

48 уч. – 41 %

38 уч.-33 %

15 уч.-13 %

53 %

2013/2014

127

13 уч. – 11 %

50 уч.–44 %

45 уч.-39 %

6 уч. -5 %

56 %

2014/2015

122

14 уч. – 13 %

51 уч.-46 %

35 уч.-32 %

10 уч.- 9 %

59 %

2015/2016

124

13 уч. – 12 %

53 уч.-47 %

39 уч.-35 %

8 уч.-7 %

59 %

2015/2016

112

9 уч. – 8 %

51 уч.-46 %

43 уч.-38 %

8 уч.-7 %

54 %

2016/2017

112

9 уч. – 8 %

51 уч.-46 %

43 уч.-38 %

8 уч.-7 %

54 %

2017/2018

111

15 уч. – 14 %

51 уч.-46 %

43 уч.-39 %

2 уч.-1 %

59 %

2018/2019

131

13 уч. – 11 %

49 уч.-43 %

46 уч.-40 %

6 уч.-6 %

54 %

2019/2020

132

14 уч. – 13 %

42 уч.-39 %

46 уч.-43 %

5 уч.-5 %

52 %

2020/2021

144

11 уч. – 11 %

37 уч.-39 %

40 уч.-42 %

8 уч.-8 %

50 %

2021/2022

130

10 уч. – 13 %

25 уч.-32 %

37 уч.-47 %

7 уч.-8 %

45 %

2022/2023

108

5 уч. – 8 %

28 уч.-45 %

29 уч.-47 %

0 уч.-0 %

53 %

 

Таким чином, якість навчальних досягнень учнів/учениць знизилася в порівнянні з минулим навчальним роком. Основними причинами втрат в освітньому процесі — зміна форми здобуття освіти, переведення закладу освіти з очного на дистанційне та змішане навчання, нестабільні умови організації освітнього процесу (повітряні тривоги, відключення електроенергії, перебої з ін- тернетом) — вплинули на результати навчання учнів/учениць. За спостереження­ми, результати навчання учнів/учениць погіршилися з таких навчальних предметів, як українська мова, англійська мова, математика, літе­ратурне читання, та не змінилися з таких навчальних предметів та курсів: мисте­цтво, дизайн і технології, фізична культура, інформатика, «Я досліджую світ».

Ключовими викликами освітнього процесу в умовах війни стали нестабільні умови навчання, обмеженість способів організації навчально-пізна­вальної діяльності, зниження мотивації та нестабільний психоемоційний стан уч­нів/учениць та вчителів.

В умовах дистанційного синхронного навчання  вчителі за­стосовують види навчальної діяльності, що передбачають взаємодію учнів між собою, активну участь в освітньому процесі: групову роботу, роботу в парах, практичні та лабораторні роботи. Водночас в умовах дистанційного синхронно­го та асинхронного навчання частина вчителів пропонують учням переглянути презентації, відео, виконати вправи, самостійно опрацювати на­вчальні матеріали.

Щоб подолати прогалини, виявлені у результатах навчання учнів/учениць, педа­гоги проводили індивідуальні або групові кон­сультації, додаткові навчальні заняття, пропонували учням/ученицям самостійно опрацювати підготовлені завдання, вносили зміни до календарно-те­матичного планування.

Слід розробити кожному вчителеві систему заходів, направлених на підвищення ефективності роботи педагогів в напрямку підвищення якості освіти.