RSS

Звіт директора

 

Звіт директора Центральненської гімназії

ВСТУП

Робота Центральненської гімназії була спрямована на реалізацію положень Конституції України, на виконання Закону України «Про освіту», Закону України «Про загальну середню освіту», Закону України «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої освіти», Указу Президента України від 09 липня 2013 року № 344/2013 «Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року», постанови Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 року №778 «Про затвердження Положення про загальноосвітній навчальний заклад», постанови Кабінету Міністрів від 27 серпня  2010 року № 776 «Про внесення змін до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 січня 2004 року №24», постанови Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 року №462 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти», постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 року № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти», постанови Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 87 «Про затвердження Державного стандарту  початкової   освіти», постанови Кабінету Міністрів України від 9 серпня 2017 р. № 588 «Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», створення умов для забезпечення доступу громадян до якісної освіти, вдосконалення культурних   і національних освітніх прав і запитів усіх громадян, утвердження високого статусу педагогічних працівників у суспільстві.

 

Контингент учнів

На кінець  навчального року у 9 класах навчається 107 учні, з них 1 – 4 класах – 46 учня, 5 – 9 класах – 62 учні. Випускників 9 класу – 14 учнів, випускників 11 класу – 10 учні

Мова навчання

Українська мова


Педагогічний колектив

 Педагогічний колектив нараховує 22 педагоги. Вищу кваліфікаційну категорію мають 15  вчителів, І кваліфікаційну категорію – 3 вчителів,, категорію «спеціаліст» – 4 вчителі.

Забезпечення харчуванням

 Гарячим харчуванням протягом  навчального року  було  забезпечено 56 учні .

Творчий потенціал

      Педагогічний колектив школи працює над  науково-методичною проблемою:

 Учителі школи беруть активну участь  в дистанційних  засіданнях методичних об’єднань, районних семінарах, у онлайн вебінарах на різноманітних освітніх платформах.

Підвіз учнів

та вчителів

 Підвіз 28 учнів та 4 вчителів здійснюється шкільним автобусом.

Матеріально-технічне забезпечення

До послуг учнів – 15 навчальних кабінетів, комп’ютерний клас (11 ПК), фізичний кабінет, спортивна зала, волейбольний та спортивний  майданчики, їдальня/актова зала.

Бібліотечний фонд налічує 6900 примірників художньої, навчальної та методичної літератури на суму 95000 тис. грн

Адміністрацією та педагогічним колективом закладу було:

·         складено список дітей  майбутніх першокласників на   навчальний рік;

·         складено та подано до відділу освіти статистичні звіти за затвердженими формами про кількість дітей і підлітків шкільного віку території обслуговування школи;

·         складено та подано до відділу освіти статистичний звіт Форма № 77-РВК;

·         перевірено списки дітей і підлітків шкільного віку з вадами розумового та фізичного розвитку, які повинні навчатися у закладах освіти для дітей, що потребують соціальної допомоги та соціальної реабілітації;

   Зміни в сучасній  українській освіті вимагають від школи визначення нової мети навчання та виховання – розвиток інноваційної особистості, здатної до життєтворчості та самореалізації у нових соціальних умовах, про що записано в освітній програмі нашого закладу.

Навчання було побудоване на дослідженнях: діти самостійно шукали відповіді на запитання, осмислювали вивчене, а вчителі допомагали їм у цьому. Діти  навчалися граючись.

Дітям пропонували висловлювати свої почуття і думки, слухати один одного, не робити іншим людям того, що їм неприємно тощо. Цьому навчалися під час ранкового кола — щоденної зустрічі, коли діти обговорювали свій емоційний стан, власні думки, актуальні питання класного і шкільного життя або ж просто спілкувалися на цікаві їм теми.

Оцінювання в класах  - спонукальне, а не каральне. Вчитель за допомогою оцінки  фіксував, на якому рівні перебуває дитина, і показує ціль, до якої вона має прямувати. Тому в першому, другому і третьому класах  вербальне оцінювання. Мета — оцінити поступ кожної дитини, а не її відповідність певному еталону.

Серед обладнання класу - парти-трансформери, які можна легко пересунути для роботи в групах. Крім того,  нова навчальна техніка та розвивальні ігри. Традиційні «класний куточок» на стінах  замінили  поробки, виконані спільно з дітьми,  матеріали, що спонукають дитину до роздумів — цікаві запитання, головоломки тощо.