Інструкція з використанням платформи Google
Meet (як користувач)
1. Для початку роботи в кожний учасник навчального процесу (викладач,
студент) повинен мати Google-акаунт - електронна почта (наприклад: 12345@gmail.com);
2. Авторизація Вашого пристрою
(смартфон, ноутбук, комп’ютер): А саме для ноутбуків та комп’ютерів:
2. Заходимо в браузер Google Chrome;
2.1 В правому верхньому куточку натискаємо кнопку «Войти»
2.2 Введіть електронну почту та натисніть «Далее» :
1.3 Введіть пароль та натисніть
«Вход»
1.4 Адміністратор повинен завчасно на Viber або на електронну почту скинути користувачу (Вам) інформацію про зустріч.
1.5 В групі Viber та/або на електронній почті з’явиться логотип з посиланням на відеозв’язок в середовищі Google Meet, за яким всі користувачі натиснувши на нього,
перейдуть на відеозв’язок
1.6 Перейшовши за посиланням на екрані Ви натискаєте «Присоединиться»:
1.7 Адміністратор бесіди надаєте Вам дозвіл на «Приєднання»:
1.8 Натиснувши на значок, Ви побачите список учасників конференції.
Приєднавшись
до конференції користувач чує лектора, бачить презентацію, відео, задає
питання та отримує відповідь від адміністратора.
Примітка: На нижній частині
панелі є значки:
4. Мікрофон (можна включити або виключити – бажано при
демонстрації в користувачів або учасників мікрофони повинні бути виключені
– щоб не
«фонило»).
5. Червона телефонна трубка – означає завершення
відеозв’язку (натиснути на неї);
6. Відеокамера - (можна включити або виключити)