RSS

Інструкція з використанням платформи Google Meet

 

Інструкція з використанням платформи Google Meet (як користувач)

1.  Для початку роботи в кожний учасник навчального процесу (викладач, студент) повинен мати Google-акаунт - електронна почта (наприклад: 12345@gmail.com);

2.  Авторизація Вашого пристрою (смартфон, ноутбук, комп’ютер): А саме для ноутбуків та комп’ютерів:

2.      Заходимо в браузер Google Chrome;

2.1  В правому верхньому куточку натискаємо кнопку «Войти»

2.2  Введіть електронну почту та натисніть «Далее» :

1.3  Введіть пароль та натисніть «Вход»

1.4  Адміністратор повинен завчасно на Viber або на електронну почту скинути користувачу (Вам) інформацію про зустріч.

1.5  В групі Viber та/або на електронній почті з’явиться логотип з посиланням на відеозв’язок в середовищі Google Meet, за яким всі користувачі натиснувши на нього,

перейдуть на відеозв’язок

1.6  Перейшовши за посиланням на екрані Ви натискаєте «Присоединиться»:

1.7  Адміністратор бесіди надаєте Вам дозвіл на «Приєднання»:

1.8  Натиснувши на значок, Ви побачите список учасників конференції.


Приєднавшись до конференції користувач чує лектора, бачить презентацію, відео, задає питання та отримує відповідь від адміністратора.

Примітка: На нижній частині панелі є значки:

4.      Мікрофон (можна включити або виключити – бажано при демонстрації в користувачів або учасників мікрофони повинні бути виключені щоб не

«фонило»).

5.      Червона телефонна трубка – означає завершення відеозв’язку (натиснути на неї);

6.      Відеокамера - (можна включити або виключити)